Persconferentie 12 01 2021 in eenvoudige taal. Lockdown tot en met minimaal 9 februari.
Meer berichten van Dorpsverbinders
Wie ben je en wat doe je als dorpsverbinder? Ik ben Robin van Felius ik ben 33 jaar en geboren in Gorinchem. In 2020 ben ik komen wonen in Stevensbeek en ik woon sinds 2022 ...
Sint Anthonis nieuws Vanaf 1 januari a.s. is De Heksenboom voortaan per bus te bereiken. Met Bravoflex kunt u voortaan tot aan de deur worden afgezet en opgehaald. Download ...
Dankjewel, Sint Tunnis ️ Wat zijn we trots op ons dorp! Allereerst willen wij alle inwoners enorm bedanken die hebben bijgedragen aan de actie “Allen voor één”. Dankzij jull...
Meer berichten
Wie ben je en wat doe je als dorpsverbinder? Ik ben Robin van Felius ik ben 33 jaar en geboren in Gorinchem. In 2020 ben ik komen wonen in Stevensbeek en ik woon sinds 2022 ...
Sint Anthonis nieuws Vanaf 1 januari a.s. is De Heksenboom voortaan per bus te bereiken. Met Bravoflex kunt u voortaan tot aan de deur worden afgezet en opgehaald. Download ...