De EHBO-website is weer online. Het formulier en de mail werkt helaas nog niet. Help ons door dit bericht te delen en zoveel mogelijk inwoners te informeren."
Beste verenigingen,
Allereerst de beste wensen voor 2024, dat we er met z'n allen weer een mooi veilig jaar van mogen gaan maken. Op zondag 19 november en maandag 11 december hebben wij jullie een mail verzonden wat betreft 'aanvraag EHBO op uw evenement voor het jaar 2024'.
Kort na het verzenden van herinneringsmail is onze website uit de lucht gegaan, wij zijn druk bezig om dit probleem op te lossen.
Ook bleek de mail het niet meer te doen, waardoor wij jullie ook niet op andere wijze konden bereiken. Hiervoor willen wij onze excuses aanbieden.
Tijdelijk e-mailadres en aanvraagformulier
Na een aantal testen uitgevoerd te hebben is gebleken dat de mail nog niet werkt zoals verwacht.
Gisteren is er dan ook een mail verzonden welke bij een gedeelte van jullie wel aangekomen is. Echter blijkt terugmailen nog niet mogelijk. Wij zien dan ook even geen andere optie dat een tijdelijk e-mailadres te gebruiken om jullie te kunnen informeren.
Indien je aanvraag binnengekomen is, ben je hierover geïnformeerd per mail. In dat geval mag je deze mail dan ook negeren. Heb je de aanvraag nog niet gedaan, dan willen wij je eraan herinneren dat deze uiterlijk 14 januari gedaan moeten worden.
Op alle aanvragen na 14 januari zullen extra kosten in rekening gebracht worden. Dit betreft een aangepaste datum, omdat het de afgelopen weken niet mogelijk is geweest om de aanvraag in te dienen. Omdat de website nog steeds uit de lucht is willen wij jullie vragen om het in de bijlage toegevoegde bestand in te vullen en te retourneren!
Aanvraag EHBO op Evenement.docx
Let op!! Gebruik van zowel de mail als dit formulier betreft een tijdelijke oplossing totdat de problemen zijn opgelost.
Wij hopen jullie aanvraag dan ook alsnog te mogen ontvangen!
Met vriendelijke groet,
Evenementencommissie 't Zwaluwstaartje
Yonta Meijer en Ria van Mil